Fortsätter...

Det verkar som att dessa två karlar som svarat på frågan vill att vi fortsätter.
Så det kommer nog bli en fortsättning. Men jag hoppas ni inte gör oss besvikna som sist.

Ska även se om det inte kommer komma lite flera bilder denna omgång, men texterna och historierna kommer vara mest i fokus även denna omgång !!!
Läs och njut mina vänner så ska vi nog snart komma igång på riktigt :)


/Tjejen i paret.

Kommentera här
Postat av: Birgitta Karlsson

Hej kåtisar. Om man som jag nu längtar efter att få bli nakenfotograferad i bdsm(endast detta), helst av en äldre man,eller ja varför inte flera män.fantiserar om att någon BRÄNNER BORT MITT FITTHÅR,får hjälp med att piersa min fitta. fantiserar om att männen gör detta på mig inför en störra publik. (jag bor i trestadsområdet). Snälla snälla,min kropp värker av längtan nu.

2012-03-25 @ 18:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0