Uppdate.

Måste faktiskt hålla med sambon om att ibland är det inte alls roligt att försöka skriva och driva denna blogg när responsen uteblir inlägg efter inlägg. Här och där kommer den men 2personer av ca60 som läst just ett inlägg kanske inte alla gånger är kul. Det blir liksom inte motiverande när man inte får någon som helst respons i kommentarer, frågor, tips eller liknande. Då kan vi lika gärna fortsätta att bara prata om vårat sex oss emellan.

Listan vi gjorde var ju riktigt rolig och Ken ska ha en stor eloge och en guldstjärna för det. Och sent svar på hans kommentar så vet jag itne riktigt vilka jag skulle kunna tänka mig att sätta ett kryss i. Men du kan få några iaf :)


Dubbeldong, strap on & piska skulle jag vilja inhandla.
Få fler än 3 orgasmer på en och samma dag (Genom onani) skulle vara trevligt :)
Onanerat och prata på tele
Ha sex på en strand
Kan tänka mig att ha trekant





/Killen och Tjejen

Kommentera här
Postat av: Ken & Lovisa

Hej,, sorry att vi inte inte kunnat svara på ngt då vi har varit på semester. Förstår att det inte kan vara så kul när det är 60 st som läser men ingen respons ges! vi har många frågor som vi frågas :) hoppas ni fortsätter med bloggen! kram



K&L

2011-04-29 @ 22:15:13
Postat av: Anonym

vibb vart är ni ?

2011-05-08 @ 00:06:17
Postat av: Anonym

Jättebra blogg!

2011-05-11 @ 15:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0