Nu kör vi... igen !

Ja vad ska man säga ?!

En ursäkt räcker kanske inte alla gånger men vi ber ändå om ursäkt för detta hemskt långa uppehåll. Vi lovade att bli bättre och verkligen komma i gång igen, men eftersom det hände en hel del privata saker sedan januari har vi verkligen inte velat blogga och det har tagit emot.

Men nu kan vi inte stänga oss inne längre och efter att vi pratat ihop oss lite så kommer det bli lite annorlunda nu. Dels så kommer "han" inte att skriva speciellt mycket (inte för att "han" gjort det tidigare men ändå) så när han skriver blir det mer speciella inlägg. Så det kommer bli jag som fortsätter skriva ner alla fantastiska sex stunder, fantasier och liknande och ibland kommer vi skriva båda tillsammans.

Ni har pratat om att ni vill se bilder på oss, händelser, leksaker och sexiga bilder och ja, ni förstår vad jag menar :) Och vi har pratat om det igen eftersom jag inte känt mig jätte bekväm med tanken förut men vi har kommit fram till ett alternativ och beslut som jag känner att jag kan stå för och inom några inlägg kommer vi även att köra igång med bilder.

Tack för att ni väntat och gett oss en liten spark i rumpan så att säga för att ta tag i saker och ting igen.
Så nu finns det väl inte mycket mera att säga än att.

NU KNULLAR VI !

/Tjejen i paret.

Kommentera här
Postat av: Millan

UNDERBART att ni är tillbaka!!

2011-04-05 @ 18:51:55
URL: http://millan1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0