1april

Vi närmade oss den mörkaste delen av skogspartiet på vägen hem inatt när jag plötsligt känner hur min klänning dras upp över rumpan och hur två händer håller om mina skinkor.
Något går sönder och jag inser att han gjort ett stort hål i strumpbyxorna jag hade på mig.

Ett infall kommer över mig och jag sätter mig på huk framför honom, knäpper upp hans byxor och låter hans svällande kuk komma ut i friheten. Jag suger honom lite och låter tungan leka över hans ollon.
Sekundrarna senare är jag åter på fötter och går sakta framför honom medans han knäpper sina byxor igen. En kall hand kommer smygandes och ljudet av att strumpbyxorna åter igen dras sönder hörs. Han använder båda händerna för att dra en sista gång och jag tror inte att det är mycket kvar av dessa strumpbyxor nu. Känner hur han börjar dra lite lätt i trosorna och sekundrarna senare håller han dom i luften och skrattar lite retandes.
Jag har ingen anin om hur fan han så enkelt och smidigt både kunde ta sönder även dom eller hur han kunde få av dom utan att det kändes. Men iaf, åter till härligheterna.

När vi kom ur skogen och gick den sista biten hem kunde jag knappt hålla mig... Jag var så otroligt jävla kåt och jag kände hur jag blev allt våtare och hur det bultade i fittan.
Vi hann knapp stänga och låsa dörren bakom oss innan vi sliter av varandra kläderna. Med lite skratt och händer som går över våra kroppar hamnar vi på hall golvet. Jag gränslar honom och känner hur hans härliga kuk fyller min våta fitta. Jag rider honom i takt till hans stön innan jag tvärt slutar. Beordrar honom att gå in till sängen, själv hoppade jag in i en dusch.

Åter tillbaka lägger jag mig vid hans sida och han särar sakta mina ben och låter sin tunga slicka och naffsa min klitoris. Åh jag har längtat så länge på hans tunga och mun som omsluter min krlitoris och fitta att jag halvt skriker ut min njutning. För att sekundrarna senare fyllas av hans kuk som ger mig orgasm efter orgasm var och är en otroligt känsla. Jag skrek ut min njutning aningen lite för högt och för länge igår och hoppas att grannarna har överseende med detta även fast klockan var mycket.
Men han gör mig galen, helt galen gör denna karl mig och jag älskar honom otroligt mycket.

Vi skämtade om att vi skulle gå till skogen för att se om mina trosor ligger kvar där han lämnade dom men vi har ännu inte gjort det och det återstår att se om vi ens kommer komma dit sen.

Hoppas ni alla hade en lika fantastisk natt som jag fick !
/Tjejen i paret

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0