Favoriten är ett faktum.

Sedan några månader tillbaka har jag fått min sambo på fall när det kommer till "hans stunder".

Mellan 1-3ggr i veckan på olika klockslag och på olika platser i hemmet är det hans stunder och då får han exakt det han vill ha och hur han vill ha det. Detta är mer än okej för mig då det var jag som införde det för några månader sedan och det har bara rullat på.


I måndags låg vi i sängen för att sova. Jag hade absolut ingen ro i kroppen och kunde inte riktigt somna. Han kunde inte riktigt heller slappna av och vred en massa på sig. Vi ligger nära, nära varandra och jag drar mina fingrar över hans bröst.

Min hand vandrade sig ner och han var inte sen att hänga på. På några sekunder var han styv och handen gled runt hans kuk och började att runka av honom i lagom takt. -vi sparkade av oss täckena och han lutade sig tillbaka och slöt ögonen.

Jag kryper ner och särar hans ben. Jag runkar honom nu snabbare och hans andning och flämtningar har ökat. Jag fuktar mina läppar och omsluter hans kuk. Jag suger sakta och hör han stöna till. Jag suger snabbare och mer intensivt medans han stönar och flämtar om vart annat.

Mina fingrar vandrar sakta ner till hans anus och med några få cirklar runt öppningen hör jag hur mycket han tycker om det. Efter flera minuter med cirklar och massage runt hans anus och avsugning slutar jag och ber honom ställa sig upp. Han förstår nog direkt vad mina tankar är och ställer sig på alla fyra i sängen med mig fortfarande bakom sig.

Jag tar ett grep om hans rumpa och drar ena fingret runt anus igen. Han svankar lite och börjar att runka av sig själv. Jag särar hans skinkor och låter mina fingrar massera hans anus mera. Han stönar och jag kryper närmare honom så jag kan låta honom njuta fullt ut.

Jag fuktar åter mina läppar och särar mer på skinkorna. Jag låter min tunga nu dra sakta och försiktigt över hans väl trimmade anus. Han stönar högt och svankar mera. Jag slickar nu intensivare och känner hur han runkar snabbare och antar att han är nära att komma. Jag penetrerar hans anus med min tunga och låter den glida in och ut i ett snabbt tempo. Jag hinner inte låta tungan jobba länge innan han kommer i höga stön. Han sjunker ihop i sängen med ett leende på läpparna. 
Efter lite sköljning av munnen är jag åter i sängen. Jag vet att han verkligen gillar det och njuter otroligt mycket men jag frågar ändå om det var skönt. Svaret blir givet ja när han kyssar mig passionerad och säger att han älskar mig.

Det är ett tips av mig eller a säkert från oss båda att ni testar detta någon gång. Det är inte så hemskt att göra detta som man kan tro. Jag var inte heller helt hundra på det första gången vi pratade om det. Men är man ny duschad (som vi alltid är) och lite fixad där nere så är det helt okej. Killarna njuter verkligen då dom har en punkt där och jag, jag brukar alltid tända till extra efter att jag gjort detta och det uppskattas också. Så testa detta innan ni kommer med dumma, äckliga och negativa kommentarer för det är skönt för killarna och inte alls äckligt för andra partnen om man bara tänker på hygienen först !!

/Tjejen (och stundvis killen) i paret

Kommentera här
Postat av: Danny

dedär är riktigt skönt, jag som kille blir galen när hon smeker/slickar där bak...

2011-04-20 @ 10:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0