sexvägran

Här om kvällen fick jag nog. Vi hade inte riktigt hittat tillbaka till varandra än men jag tänkte ändå ta saken i mina egna händer och se till att lite sexuella ting hände. Vilket i slutändan lede till jag på något sätt hamnade i en sexvägrande situation medans karl med alla medel försökte få oss at ha sex.
Det blev en vägran mot både pussar och kramar som innehöll både kuddkrig och nattmat.

Till slut var rollerna nära på att bytas men i sekundrarna innan hann en hand glida ner undertäcket och finna hans kåta, stående kuk. Vi släppte allt och jag runkade av honom till hans välbekanta stön och säkert efterlängtade njutning. Hans händer hittade snabbt min redan fuktiga fitta och han masserade sakta men säkert min klitoris. Han låter två fingrar glida in och låter som snabbt men effektiv glida in och ut flera gånger och jag blir bara mer våt och kåt.

Han vänder på mig så jag låg på mage och lyfte upp min rumpa så jag blev stående på alla fyra samtdigt som han penetrerade mig med våran senaste leksak (en glas dildo med en utstånde "rep" runt, tror ni fattar...) som är en gåva till kvinnan måste jag meddela.  Han arbetar snabbt och jag stönar och flämtar med huvudet nedborrat i kudden för att inte skrika eller föra andra höga ljud för mig (som inte är ovanligt). Han vet att det han är gör är riktigt skönt för mig och han har nog hittat takten, vinkeln och lite annat för på bara någon minut så kan han få min kropp att skaka, min munn att stöna, be och skrika ut i fontänorgasmer med denna leksak.
Man blir verkligen helt slut i kroppen och huvudet (eller iaf jag) och jag sjunker ner i sängen och försöker slappna av igen.

Vänder mig om och låter honom komma in djupt i mig och han tar mig hårt och bestämmt. Njutningen är redan tillbaka och vi stönar båda två samtdigt som takten ökar. Han lutar sig tillbaka och lyfter upp mina ben på hans axlar, lägger in en kudde under rumpan och låter hans kuk sakta fulla hela mig. In ut in ut in ut...
Jag försöker hålla ett fast grepp om han lår men återgår till att hålla i madrassen. Han masserar min klitoris samtidigt som han med allt snabbare takt låter sin kuk köra in och ut i mig. Jag är nära att komma igen och jag böjar benen så mina fötter vilar på hans axlar (vilket gör att det känns mera) och nu släpper vi allt. Han tar mig hårt och snabbt. Hans andning tilltar och jag stönar allt högre och vi båda är nära våra gränser. Sista stöten innan vi båda kommer går han verkligen in på djupet. Vi blir liggandes så en stund innan vi åter ligger på varsin sida av sängen och ler mot varandra innan vi båda somnar gott för natten.


Tycker att alla tjejer ska ha en sådan glas dildo som vi har. Fan va skönt den är. Det är verkligen något riktigt ritkigt bra. Ibland kan det dock vara lite obehagligt när den är i helt fel vinkel men då är det bara rätta till den igen. Men en sådan borde ni införskaffa och ha härliga stunder med. Karln här hemma var lite skeptiskt när jag införskaffade den nyligen men nu verkar det vara den leksaken som kommer fram mest här hemma. Säkert för att han vet att han får mig till orgasmer och fontäner på någon minut.
Införskaffe, testa och meddela oss vad ni tycker !!!

/Tjejen i paret

Kommentera här
Postat av: Heidi

kan du lägga upp en bild på glasdildon ?

2010-11-06 @ 14:19:48
URL: http://symhony.blogg.se/
Postat av: Tjejen i paret

Absolut, det ska jag ordna så fort jag kan. Tänkte inte alls på det, så bra att du säger till !!!



/Tjejen i paret

2010-11-14 @ 12:12:15
URL: http://sexbarasex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0