sex i badkar !?!

Jag kan ju bara förmedla att det inte är en bra ide att försöka ha sex eller några avancerade ställningar eller lekar i badkaret. Det lärde vi oss den svåra vägen för en halvtimme-timme sedan. Speciellt inte när man har vatten nästan hela vägen upp till kanten också.

Nacken och ryggen värker efter att jag fick idén av att suga av min sambo samtidigt som han ligger raklång i badkaret och mer eller mindre med hela hans kropp på min kropp. Ni kan ju tänka er själva hur roligt och krångligt det måste sett ut :)
Vi avslutade badet och kröp ner under täcket i sängen och bara låt i varandras armar istället.  Sekundrarna var få om det ens hann gå några innan jag återigen var nere med mina händer och runkade av honom.

Jag fick karln att lägga sig på ryggen medans jag ställer mig på alla fyra över honom. Han lägger benen om min höft och jag kysser honom i nacken och nafsar lite lätt i hans öra. Han flämtar och stönar tyst, jag fortsätter lite lätt att kyssa hans hals och sedan ner över bröstet. Han fortsätter att runka själv och mitt ena finger rör sig sakta ner mot hans anal öppning. När jag når mitt mål flämtar och stönar han snabbare och högre.

Han kysser mig passionerad och sluter ögonen medans han runkar snabbare. Jag masserar och rör mina fingrar mer intensivt och känner hur han spänner sig ju mer jag rör mina fingrar. Han stönar till och ansiktet blir spänt för att sedan slappna av igen när han kommer.

Jag älskar att se min karl njuta så som han gör när mina fingrar hittat sig ner till hans anal öppning. Och jag vet att han njuter något otroligt av det. Så åter igen, testa om ni inte redan gjort det. Eran karl kommer nog också gilla det så mkt som min gör.


Nej nu bär det av, vi får se vad kvällen bjuder på sedan när vi åter är i sängkammaren :)
/Tjejen i paret.

Kommentera här
Postat av: Millan

Min karl vägrar =(

2010-11-14 @ 16:18:06
Postat av: Tjejen i paret

Menar du angående dina fingrar och analen? Varför inte, vet du det?!



/Tjejen

2010-11-14 @ 20:41:43
URL: http://sexbarasex.blogg.se/
Postat av: Millan

Nää, det vet jag inte =(

2010-11-22 @ 13:25:24
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Tjejen i paret

Okej. Ja jag förstå honom lite. När jag första gången hörde om detta några år tillbaka så var jag väldigt skeptisk, avskräckt och lite äcklad av tanken att göra detta på en annan person. Det var inte förens jag träffade min nuvarande partner som jag vågade testa i små små steg och insåg att efter dusch och tvätt är det inte farligt. Det var inte läskigt eller jobbigt. Det började med att jag bara drog lite snabbt fingret över, för att sedan varje gång stanna några sekunder extra. Efter flera gånger vågade jag testa nya saker och han lät mig göra det jag ville. Var det något jag inte fick göra så sa han till. Men jag kan förstå om folk tyckte som jag i början. Försök att prata med honom och se om ni inte kan testa det i små små steg i taget. För det verkar som att du vill testa om jag inte missuppfattat ?!



/Tjejen i paret

2010-11-22 @ 15:33:24
URL: http://sexbarasex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0