Sen söndags kväll.

Vi hade sagt våra god natt och låg tätt intill varandra för att sova. Det började som en enkel fråga och slutade i prat och diskussioner som alltid när vi ska sova. Jag känner att han är som alltid naken under täcket och jag känner något mot min rumpa. Jag låter min ena hand hitta sig ner och omsluter hans hårda kuk. Jag visar honom att jag är sugen, jag vill ha. Men inget händer.

Frustrerande av någon anledning ber jag honom att ta mig. Ta mig här och nu. Gör det bara. Han skrattar och jag kan inte hålla mig så under tiden vi skrattar försöker jag föra in honom i mig. Han lägger en sista hand på mina försök och han kommer in. Han håller om mig där vi ligger i skedställning och lyfter sakta upp mitt ena ben. Han puttar bort mig lite och håller sin hand på min höft samtidigt som han glider in och ut i mig.

Han stönar när han håller mitt ena bröst i ett grepp och jag kan inget annat än att blunda, känna njutningen, fukta min läppar och låta stöningarna komma fram. Han hyschar mig, vilket inte är ofta. Men jag kan inte, det går inte. Han tar mig hårdare och snabbare då jag tror han vet att jag låter mindre ibland. Känner hur det går en rysning genom hela kroppen och jag börjar känna av mina skakningar i benen.

Jag lägger en hand på hans mage och ber honom sluta. Ställ dig upp. Han lyder och tittar på mig där jag ligger innan jag ställer mig framför honom på alla fyra. Jag hinner knappt upp innan han tar ett stadigt grepp om min höft, drar mig till honom och trycker in sig. Jag särar mera på mina ben, jag svankar och börjar sakta massera min klitoris. Samtidigt har han ökat takten och stönar lite tyst.

Jag däremot har nått min bristningsgräns. Jag böjer huvudet ner i en kudde och halv skriker ut min njutning. Jag klarar knappt av att koncentrera mig på min klitorismassage och börjar även att röra vid honom. Han flämtar och jag misstänker att han är nära. Han puttar ner mig till liggande ställning och det välbekanta ruset i kroppen tilltar och jag njuter och stönar i höga toner. Vi kommer med sekunder ifrån varandra och flämtningarna avtar sakta.

Han skrattar lite när han försvinner ut i badrummet och jag inser att fönstret varit öppet. Det är inte ofta det är det under våra lekar men nu förstår jag varför han hyschade mig och jag hoppas att våra grannar inte har hört något. Säkert har dom hört tidigare, men man behöver ju inte göra det till någon vana :)


Jag har tänkt lite på det, om grannar menar jag. Är det någon som har hört sina granner eller fått reda på att grannarna hört er ?! Vad gjorde ni då? Vad sa dom? Hur tar man egentligen en sådan diskussion med sina grannar ?! Väldigt nyfiken på detta så berätta gärna.

/Tjejen i paret.

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0