Plötsligt händer det !

Låg med ipoden och spelade och läste lite nyheter igår innan jag skulle sova för att varva ner lite efter helgens alla bravader. Då sambon kommer in snubblandes från bad rummet och sätter sig kränsle över mig. Inte nu tänker jag då det brukar vara starten på hans egna små stunder. Men han hoppade senare av mig och jag fortsatte spela.

Känner hur täcket åker av och någon som särar mina ben. Jag fnittrar som en liten flicka när jag plötsligt känner hans tunga mot min klitoris. Efter några drag med tungan har jag redan tappat fokus på mitt spel och vrider mig lite i hans grepp om mina lår. Det känns så otroligt skönt och jag blundar och låter njutningen ta över min kropp. Känner hur han fumlar med något i sängen och sekunden senare känner jag hur han för in en dildo i mig. Han smeker, kysser min kropp och leker med mina bröst samtidigt som han med allt snabbare takt tar mig med dildon.

Hans tunga som slingrar sig runt mina bröstvårtor, hans snabbare andhämtning i mitt öra, hans tänker som nafsar både här och där ger mig en otroligt njutning och mina stön och flämtningar blir allt högre och starkare. Han tar mig allt hårdare med dildon och när det känns som att jag ska smälla av ber han mig ställa mig upp. Självklart gör jag som han säger och hamnar på alla fyra bakom honom.

Han låter dildon glida in i mig igen. Han lägger ena handen i min svank och börjar öka tempot allt mera. Jag ligger med ansiktet ner i kudde och stönar högt när jag känner hur han tar ut dildon, lägger en hand på min rygg och trycker mig ner i madrassen. Han andas tungt i mitt öra samtidigt som han sakta för in hela sin manlighet djupt in i mig. Han ökar tempot steg för steg samtidigt som han fortfarande går på djupet. Hela han fyller mig verkligen och det är så otroligt skönt.

Jag stönar, flämtar och skriker ut min njutning samtidigt som han rör sig allt snabbare och försöker hyscha mig. Vi ställer oss på alla fyra igen och tempot är nu något ur en annan värld. Han rör sig otroligt snabbt och tar mig hårt och jag skriker min orgasm rakt ut. Han stannar till när  min orgasm klingat av och andas några gånger medans jag vänder mig om och lägger mina ben på hans axlar.
Han har pustat ut och låter sin hårda kuk glida in i mig igen och han tar mig lika hårt och snabbt som innan. Jag är åter redo för en orgasm efter några minuter. Värmen stiger i bådas kroppar, känner svetten bryta fram och njutningen gör att vi båda stönar högt.

Min sambo knullar mig hårt, snabbt och länge. Han knullar verkligen för kung och fosterland. Mina ben åker ner från hans axlar och kniper om runt hans höft och hela han utstrålar njutning och en kommande utlösning. Hans totala njutning och utlösning varar länge och innan han fyller mig med sin varma säd kommer jag i min andra orgasm. Yrsel, trötthet, torra munnar och andfåddhet tar över våra kroppar och efter en snabb dusch kryper vi ner i sängen igen.

"jääävlar va skönt det där var" kommer ur honom och hans läppar omsluter mina.
och jag måste hålla med om att det var jävligt skönt. Han förvånar mig ofta numera och jag förstår inte vart hans krafter kommer ifrån för att göra det han gjorde igår. Jag älskar dock all lek och sex med denna karl men man kan aldrig få för mycket av det goda. Det lärde jag mig verkligen igår :)

/Tjejen i paret

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0