måndagens härliga stund.

Nu har fasen kommit igen, nu kan jag inte låta bli att ta på min smabo. Vill bara känna honom nära, krama om honom, pussa på honom och allt sådant trevligt. Tror dock inte han gillar det lika mycket som jag men iaf.

Under kvällen igår kunde jag verkligen inte hålla mig längre. Han satt på min rumpa och masserade min rygg. Det var otroligt skönt och innan han var klar vända jag på mig och han satt fortfarande gränsle över min mage. Han lutade sig fram och kysste mig. Jag kliade honom en stund på ryggen medans jag fick några passionerade kyssar. Jag började kyssa hans nacka och nafsade honom i örat och han flämtade till.

Jag slöt min ena hand rund hans kuk och började runka honom medans hans läppar kysste min hals och vandrade senare mot mina läppar och förenades i en ny kyss. Jag retades lite och gjorde flera kortare uppehåll med handen och han stönade till varje gång jag började igen. Han lutade sig tillbaka och plötsligt kände jag hur han för in ett finger i mig och med ett snabbt tempo förde han det in och ut. Det kändes skönt och efter några sekunder började mina ben skaka lite sakta och koncentrationen på sambon började bli svag.

Jag tyckte han skulle få lite mers och jag mindre så jag kastade ner honom på rygg och särade hans ben. Han drog några gånger själv i kuken medans jag kysste han ljumskar. Jag tog bort hans hans och omslöt hans kuk med mina läppar. Jag sög honom intensivt och med passion. Det vattnades i munnen och jag kände hur kåtare jag blev. Jag runkade samtidigt som jag sög honom och såg i ögonvrån hur han blundade och njöt.

Tanken var aldrig att det skulle gå för honom så jag slutade när han började stöna. Efter några sekunder öppnade han ögonen igen och satte sig upp. Vi satt båda i skräddar ställning bara några få cm ifrån varandra. Bådas händer sökte sig genast ner till våra käraste delar. Vi kysstes samtidigt som han hand masserade min klitoris och min hand runkade honom i ett stadigt tempo.

Min idé med att ge honom en hel kväll försvann efter att han rörde mig första gången och jag kunde inte stå emot honom längre. Jag böjde mig bakåt och la mig ner på ryggen. Han särade mina ben och lät sin kuk glida över min fitta innan han körde in den. Jag ryckte till och kände min vän njutningen komma rusande genom kroppen. Han la sig över mig och kysste mig på halsen medans han gled in och ut i mig.
Jag höjde mitt sköte mot honom och la mina ben tajt runt hans midja. Han tog mig snabbare och hårdare. Mina stön började återigen att öka i både antalet och i decibel. Mina ben började tappa grepet och jag la ner dom men fick snabbt en uppmaning att lägga upp dom på hans höft igen så det gjorde jag.
Det kändes att vi båda var nära den totala njutningen och vi stönade högt båda medans hans intensitet ökade och uppmaningarna om att ta mig hårdare blev hörda. Han tog mig hårt och snabbt och jag nästintill skrek ut när vi båda kom.


Än en gång upptäckte jag att fönstret varit öppet och tankarna gick till en tyst bön om att ingen skulle hört oss när dom gick förbi fönsret.

/Tjejen i paret

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0