Badkaret, igen !

Vi hade tydligen lite delade meningar om sex i badkaret sedan sist. Men det kanske också beror på att han tog emot sist och jag hamnde i alla konstiga och obehagliga ställningar. Men nu var det hans tur !!

Här om dagen tog vi oss ett varmt skönt bad för att värma oss och mysa lite. Efter några minuter kunde han inte låta bli att ta lite och pilla på mig. Han hade utan att jag såg det lagt ner en dildo i  vattnet. Efter lite pill med sina fingrar tog han fram den och långsamt förde han den längre och längre in i mig.

Han var försiktig och rörde sig metodisk och jag njöt. Det kändes hela tiden som att man skulle glida ner under vattnet men jag ville inte tänka på det. Jag blundar och stönar tyst när han ökar takten. Jag tar ett stadigt grepp om duschdraperiet men släpper då jag inte vill dra ner det över oss. Han fortsätter att öka takten och mina ben och min kropp skakar. Vrider lite på mig, böjer benen mera och stönar högt och ljudligt när han för kung och fosterland tar mig med dildon. Tror aldrig han har varit så intensiv med den dildon förut (eller någon annan för den delen) man jag njöt verkligen så :)

Vi slutar och han tittar på mig med ett frågande ansiktsuttryck medans jag flämtande försöker få ordning på min andning. Han böjer mina ben så mycket det går och låter mig ligga på rygg i badkaret. (Nu har vi tappat ut vatten såklart) och han för sin hårda stående kuk in i mig och låter den glida in några gånger innan vi slutar.

Han leder mig ur badkaret, in i sovrummet och lägger mig på mage i sängen. Han glider in igen i mig och njutningen är redan hög. Som jag har längtat i flera dagar.. Hans rörelser avtar lite och jag vrider huvudet över axeln och ser hur han tar fram glidmedlet. Lägger ner huvudet iden och känner hur hans finger masserar in glidmedlet runt min anal.
Några sekunder senare känner jag hur han för in en analplugg så långt det bara går. Han böjer sig över mig och rör sig nu snabbt och häftigt. Det är otroligt skönt och jag visar det genom att stöna högre och högre. Vilket triggar honom och han ökar tackten mera. Vi stönar nu båda två av njutningen och jag håller hårt i kuddarna. Han tar i med sina sista krafter och låter sedan sin sperma fylla min våta fitta.

Vi ligger kvar en stund innan vi åter andas normalt och får en fortsatt mysig kväll.

/Tjejen i paret

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0