Åter i sängkammaren igår.

Jag var otroligt trött igår när vi kom hem och äntligen fick lägga oss i sängen för att blunda och bara sova. Men sambon min kränslar mig där jag ligger på rygg, kastar av sig sitt eget täcke, kastade lite kuddar på golvet och ryckte bort även mitt täcke. Med ett leende på läpparna och något konstigt i blicken säger han, "här ska det knullas" och kysser mina läppar.

Han särar mina ben och något kallt når plötsligt min klitoris. Jag känner vibrationerna och sluter mina ögon. Han rör dildon sakta över klitoris och penetrerar mig sakta. Han rör dildon sakta och för varje stöt han gör går han djupare in i mig med dildon. Jag håller hårt i lakanet och madrassen och stönar tyst medans njutningen stiger i kroppen.

Han ökar tempot och mina flämtningar stiger i takt med njutningen. Jag stimulerar klitoris medans han kysser mig på insidan av låret. Han slutar tvärt och jag tittar upp på honom där han sitter med ett leende på läpparna. Han lägger bort dildon och lägger sina händer runt min midja. Jag känner hans hårda kuk över min klitoris innan han penetrerar mig och låter den glida djupt in i mig. Vi båda stönar till och fastnar ett ögonblick med blicken på varandra utan att röra oss.

Han böjer sig fram och kysser min hals samtidigt som han låter sin kuk glida in och ut i ett stadigt tempo. Han lutar sig bakåt och ökar tempot medan han med intensiv blick tittar ner och ser när hans kuk glider in och ut i mig. Jag låter honom hållas lite till innan jag lägger upp mina ben på hans axlar. Som alltid när vi ligger i denna ställning ökar han tempot och går både djupare och hårdare in i mig. Jag stönar och stönar allt högre ju mer han rör sig i mig. Det spritter och sprätter i mig, det är som ett rus som går genom hela min kropp och njutningen börjar bli otroligt stark.

Plötsligt glider han ur mig och viftar med handen att jag ska vända mig. Jag tvekar någon sekund för att besluta mig för om jag ska ligga på mage eller om vi ska köra doggy. På sekunder har jag bestämmt mig och glider runt och ställer mig upp. Han skrattar lite då han förstod att jag velade om hur jag ville ha det.
Han lägger händerna i svanken och glider lätt in i mig igen och han stönar högt när han glider djupare i mig. Jag böjer mig fram och ligger på underarmarna istället och rusningen i kroppen börjar komma tillbaka. Han håller hårt runt min midja och det är som att han knullar för kung och fosterland.
Tempot är otroligt snabbt och han tar mig djupt och bestämmt. Jag nästan skriker ut min njutning just nu men försöker att hålla ljudnivån nere då alla inte behöver höra mig. Han andas snabbare och stönar högt själv. Hans sista stött får mig att helt släppa allt och bara skrika rakt ut och falla ned till likande. Han ligger på mig kysser mig i nacken.

Jag vet inte alls vad som hände men jävlar va skönt det var. Han har tidigare inte tagit mig så hårt eller snabbt i den ställningen förut men jag gillade det riktigt mycket. Som tur var såg jag också att fönstret var stängt denna gång, så kanske, kanske har grannarna inte behövt höra min höga stämma denna kväll.
Vi hamnade i en diskution när han plötsligt tar ett fast grepp om min hand och för den ner till sin åter stående hårda kuk. Jag skrattar till och låter min hand omsluta honom. Jag runkar till hans små stön medans jag nafsar honom i örat och nacken och låter honom njuta lite innan jag slutar.

Jag kastar bort allt som ligger i vägen, hämtar en handduk och bokstavligen talat vänder honom till mage och drar honom upp till stående på alla fyra. Han är inte sen med att förstå att jag tänkte låta både mina fingrar och min tunga få honom att njuta.
Jag börjar med att dra ett finger över hans anal och märker att han på sekunder flämtar högre och att han börjat runka sig själv. Jag biter honom lite i ena skinkan samtigt som jag masserar hans öppning med ett finger. Jag slår på ett högt tempo från början och han stönar efter bara någon minut. Jag särar lite på hans skinkor och låter två fingrar hitta sig till hans anal och han runkar snabbare nu. Jag borrar in mina naglar och fingrar i hans rumpa samtidigt som jag särar lite till. Jag fuktar läpparna och låter sedan min tunga i korta drag svepa fram över hans anal. Jag hör hur han stönar och mummlar något som jag än inte vet vad det var.

Jag låter min tunga glida några drag till över hans anal innan jag blir mer intensiv och för in tungspetsen och mer slickar honom i cirklar. Jag varierade detta med att några sekunder massera öppningen med mina fingrar. Han andas häftigare mellan stönen och jag återgår till att massera och slicka honom med tungan. Jag känner hur han spänner sig och hur han senare slappnar av och sjunker ner i sängen.
Ställer mig för att tvätta mig och omfamnas senare av en dunder kram och flera pussar och kyssar. Det var en trött, otroligt nöjd och glad karl som somnade tätt intill mig igår.

/Tjejen

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0