Fantastiska tisdagen.


Igår kväll efter lite handling, diskning och spelandes hade jag plötsligt en naken karl framför mig som berättar att, "nu är jag redo iaf". Efter lite skratt och fummel hamnar jag på rygg framför honom och han börjar sakta dra av mig byxorna och sedan mina svarta string. Han drar upp linnet men inte av det och säger det räcker. Jag tittar på honom och han små ler mot mig och ber mig komma upp.

Jag sätter mig upp och linnet och bh´n är av mig på några sekunder. Jag lägger mig ned samtidigt som han särar mina ben. -"fin du är" säger han och kysser mig ömt. Han börjar rota runt lite i leksaks lådan på golvet. Efter ett leende känner jag hur min våta fitta på några sekunder sluter sig runt något som sakta förs in och ut.

Han ökar tempot på dildo allt mer och han tar mig hårdare med den när han lutar sig över mig och kysser, nafsar och leker med mina bröst och bröstvårtor. Jag blundar och njuter av känslan då hans tunga glider över min bröstvårta. Han nafsar mig i örat och ber mig ställa mig på alla fyra och lydig som jag är gör jag som han säger. Han tar mig hårt och snabbt med dildon nu och jag börjar små skaka lite i benen. Han slutar tvärt och sekundrarna senare låter han sin kuk glida in i mig. Jag stönar till när han går långt in på djupet.

Han låter mig suktas lite och låter sin kuk sakta glida in och ut, när han höjer tempot låter han den även gå djupare och djupare. Jag stönar och håller hårt i madrassen. Han lägger ena handen i min svank och trycker lite lätt ner mig i en djupare svankning. Han håller hårt med en hand om min höft och låter den andra smeka mitt högra bröst.
Njutningen steg i min kropp och jag fick några hyschande ljud från honom men mina stön blev inte riktigt tystare för det. Bet i en kudden och mina ljud började tystna.

Lika tvärt som förra gången slutade han igen och han mumlade något och efter en liten stund känner jag något kallt mot mina blygdläppar. Då jag fortfarande stod på alla fyra såg jag inte riktigt vad han pysslade med men jag hade en misstanke om att det var våran älskade glas dildo (bild längre ned). Vilket det också var till min stora lycka. Han förde den målmedvetet snabbt och djupt in i mig. Hela jag började skaka och han förde den snabbare och snabbare i mig och jag halvskrek ut min njutning när orgasmen kom.

När jag hade lugnat mig något upptäckte jag att han med glimten i ögat satt och tittade på mig, på dildon och min våta, kåta fitta med stora ögon och handen runt sin hårda, stående kuk. Han ställde sig bakom mig igen och lät den glida in igen. Han gick på djupet och fick mig att lägga mig plant på mage.
Han höjde upp överkroppen och tog mig hårt, snabbt, mjukt och långsamt om vart annat.
Den varma sköna känslan var åter tillbaka och när han gick på djupet en sista gång kände jag hur hela han fyllde mig med sin varma säd.

En kyss på kinden och lite skratt från hans sida fick mig att titta upp mot honom.
"älskling, fick du en fontänorgasm möjligtvis?!"


Jag kan inte påstå att det är ofta jag fått dom och under denna tid med karln så har jag fått en del. Jag fick även min första med honom. Jag vet inte alls vad han gör och de två sista gångerna det hänt har han inte bhövt mer än några få minuter på sig för att den ska komma. Han vet verkligen hur han ska få mig att njuta totalt !!!!


/Tjejen i paret

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0